Inanta

I

WE Wemessage Logo Fan

Inanta.nl

Ondernemend, betrokken en behulpzaam – dat is hoe zzp’er Jeroen Heijink zichzelf zou omschrijven. Daar kunnen wij niet minder dan het mee eens zijn. Jeroen is softwarespecialist onder de naam Inanta en helpt andere organisaties bij het optimaliseren van hun bedrijfsprocessen. Op onze beurt mochten wij Jeroen in april 2019 ondersteunen met een nieuwe website. Nu zijn wij nog altijd aan elkaar verbonden dankzij de maandelijkse social mediamarketingwerkzaamheden die we voor Inanta uitvoeren!

Bekijk de website!

Mission

Jaar0

Bezoekers0%

Conversies0%

Persoonlijke website

Jeroen is al jaren actief als softwarespecialist. De naam ‘Inanta’ neemt hij mee uit Indonesië, waar hij vol trots zijn roots heeft liggen. Die trotse persoonlijkheid wilden we natuurlijk op de hele website laten terugkomen. Daarom begonnen we bij het begin: het nemen van persoonlijke foto’s. Door zichzelf op de website te laten zien, weten klanten meteen dat ze niet met een anoniem bedrijf, maar met Jeroen te maken hebben. Zeker als zpp’er is het een gemiste kans om geen foto’s van jezelf op de website te delen. Nu ligt de drempel voor Jeroens prospects veel lager om snel contact met hem op te nemen!

De kracht van eenvoud

Die persoonlijke en duidelijke uitstraling moest ook doorgevoerd worden in de rest van de website. Daarom kozen we voor het opvallende en sprekende geel als voerkleur. Dankzij de geelgoude buttons, call-to-actions en links weten klanten direct waar ze moeten zijn. De website vulden we ook direct met een aantal mooie projecten. Daarin kan Jeroen goed laten zien waar hij tot nu toe allemaal aan heeft gewerkt. Projectpagina’s worden vaak, naast de homepage, goed bezocht door websitebezoekers. Daarom is een project- of case-pagina voor elk bedrijf en elke zzp’er van levensbelang.

LinkedIn-contentstrategie

Een platform dat ook zeer rendabel is voor zelfstandig ondernemers, is LinkedIn. Daarom zijn we na de livegang van de website Jeroen en Inanta blijven ondersteunen met een passende contentstrategie op LinkedIn. Iedere maand verschijnt er een mooie LinkedInpost met bijpassende, wederom persoonlijke foto van Jeroen op het platform. Daarmee onderhoudt hij zijn netwerk, blijft hij on top of mind bij potentiële klanten en blijft hij zijn business uitbreiden. En zo blijven we samen bouwen naar de top!

Terug naar overzicht Snickersshop Nederland