Loods28
Loods28 is een internetwinkel waarachter een gedreven en jong team schuilt. Met een breed scala aan producten, zoals bijvoorbeeld dranken, voedsel, huishoudelijke artikelen en cadeauartikelen, voorzien ze klanten dagelijks van de beste producten voor een betaalbare prijs. Van feestversiering tot speelgoed of autopoetsmiddelen tot je dagelijkse boodschappen – bij Loods28 ben je voor al je productbehoeften aan het juiste adres!
In juni 2024 klopte Loods28 bij Wemessage aan om hun kosten-baten verhouding gezonder te krijgen. De omzetten waren goed, maar er was een disbalans. Benieuwd hoe we het probleem van Lood28 aanvlogen? Lees snel verder!
Opdrachtgever | Loods28 |
Diensten |
E-mailmarketing Groeistrategie Search Engine Advertising |
Website | Bekijk de website |
Een email- en Google Ads-strategie
Een gezonde balans, daar gaan diepgaande gesprekken aan vooraf over de huidige situatie en op welke vlakken het schuurt. Pas vanuit die grondige kennis is verbetering mogelijk. Uit die gesprekken vloeide uiteindelijk een tweeledig advies, welke enerzijds bestond uit Google Ads, en anderzijds uit terugkerende contactmomenten met de bestaande klant, zoals bij e-mailmarketing het geval is. Om een relatie op te bouwen, je al bestaande klanten betrokken te houden en anderzijds voor het werven van nieuwe klanten, om zowel korte als lange termijn winst te genereren. Op basis van dat advies zijn Google Ads en e-mailmarketingcampagnes opgezet, om onder de aandacht te komen en te blijven bij klanten van Loods28.

Groeimogelijkheden blijven ontdekken!
Op de hardlopende producten zijn mooie resultaten geboekt, maar nog belangrijker is dat het initiële doel behaald is, namelijk een gezondere kosten-baten verhouding welke op de lange termijn meer zekerheid en groeimogelijkheden biedt voor Loods28. Daarnaast staat er inmiddels een solide e-mailcampagne met drie mails per maand, waarmee vlekkeloos ingespeeld wordt op trends, seizoenen en actualiteit om de klant zo goed mogelijk ten dienste te staan met het productaanbod van Loods28 – een e-mailcampagne die het fundament vormt vanuit het herhalingsperspectief. Hierbij wordt de huisstijl van Loods28 nauw gevolgd, om consistentie en synergie uit te stralen in alle aspecten van de marketing. Met deze nieuwe aanpak en aanpassingsvermogen gaan we voor écht mooie resultaten, ook in de toekomst en zullen we de groeimogelijkheden blijven ontdekken!
ROAS
Gem. Open Rate
Gem. Click Rate
