Klantvraag

Loods28

Loods28 is een internetwinkel waarachter een gedreven en jong team schuilt. Met een breed scala aan producten, zoals bijvoorbeeld dranken, voedsel, huishoudelijke artikelen en cadeauartikelen, voorzien ze klanten dagelijks van de beste producten voor een betaalbare prijs. Van feestversiering tot speelgoed of autopoetsmiddelen tot je dagelijkse boodschappen – bij Loods28 ben je voor al je productbehoeften aan het juiste adres!

In juni 2024 klopte Loods28 bij Wemessage aan om hun kosten-baten verhouding gezonder te krijgen. De omzetten waren goed, maar er was een disbalans. Benieuwd hoe we het probleem van Lood28 aanvlogen? Lees snel verder!

Opdrachtgever Loods28
Diensten E-mailmarketing
Groeistrategie
Search Engine Advertising
Website Bekijk de website
Onze oplossing

Een email- en Google Ads-strategie

Een gezonde balans, daar gaan diepgaande gesprekken aan vooraf over de huidige situatie en op welke vlakken het schuurt. Pas vanuit die grondige kennis is verbetering mogelijk. Uit die gesprekken vloeide uiteindelijk een tweeledig advies, welke enerzijds bestond uit Google Ads, en anderzijds uit terugkerende contactmomenten met de bestaande klant, zoals bij e-mailmarketing het geval is. Om een relatie op te bouwen, je al bestaande klanten betrokken te houden en anderzijds voor het werven van nieuwe klanten, om zowel korte als lange termijn winst te genereren. Op basis van dat advies zijn Google Ads en e-mailmarketingcampagnes opgezet, om onder de aandacht te komen en te blijven bij klanten van Loods28.

C76a50a4 D60d 43b1 B204 C10c48140601
Resultaat

Groeimogelijkheden blijven ontdekken!

Op de hardlopende producten zijn mooie resultaten geboekt, maar nog belangrijker is dat het initiële doel behaald is, namelijk een gezondere kosten-baten verhouding welke op de lange termijn meer zekerheid en groeimogelijkheden biedt voor Loods28. Daarnaast staat er inmiddels een solide e-mailcampagne met drie mails per maand, waarmee vlekkeloos ingespeeld wordt op trends, seizoenen en actualiteit om de klant zo goed mogelijk ten dienste te staan met het productaanbod van Loods28 – een e-mailcampagne die het fundament vormt vanuit het herhalingsperspectief. Hierbij wordt de huisstijl van Loods28 nauw gevolgd, om consistentie en synergie uit te stralen in alle aspecten van de marketing. Met deze nieuwe aanpak en aanpassingsvermogen gaan we voor écht mooie resultaten, ook in de toekomst en zullen we de groeimogelijkheden blijven ontdekken!

7

ROAS

34,7%

Gem. Open Rate

3,9%

Gem. Click Rate

Loods28
Ook een kwestie waar je hulp bij kunt gebruiken?

Neem contact op

    Naam *

    E-mailadres *

    Vraag of opmerking

    Onze Messengers

    Zij weten alles over deze case.

    Thumbnail Wemessage Murat 2

    Murat

    Managing Director

    Wemessage Christian

    Christian

    Performance Manager

    Wemessage Sigrid (1)

    Sigrid

    E-mail Specialist

    Wemessage Robin

    Robin

    SEA Specialist

    #2 Beste full-service digital agency van Nederland #2 Beste full-service digital agency van Nederland