Klantvraag

PHB Deventer

PHB Deventer is met ruim 100 jaar ervaring gespecialiseerd in het totale bouwtraject. Voor onder meer overheden, corporaties, beleggers, onderwijs- en zorginstellingen neemt PHB alles omtrent de bouw uit handen. Het bedrijf heeft veel ervaring met duurzaam bouwen en gebouwbeheer. Niet voor niets is de missie van PHB Bouwen voorbij morgen. Bouwen met het oog op de toekomst: duurzaam, gericht op langdurige relaties en met respect voor mens, milieu en omgeving.

Hoewel PHB veel ervaring heeft en een historisch bedrijf in de geschiedenis van Deventer is, moet ook zij bijblijven met de hedendaagse ontwikkelingen op online gebied. Daarom kwam PHB naar Wemessage. Onze opdracht: het creëren van een nieuwe online identiteit en uitstraling, waarmee PHB beter zichtbaar zou worden op het internet.

Opdrachtgever PHB Deventer
Diensten Conceptontwikkeling
Contentmarketing
Landingspagina
Leadstrategie
On-page SEO
Online strategie
Rebranding
Technische SEO
Webdesign
Webdevelopment
Zoekwoordenonderzoek
Website Bekijk de website
Website PHB Deventer Web Screen 2 Website PHB Deventer Website PHB Deventer
Onze oplossing

Hoe bouwen we voorbij morgen?

Betere online zichtbaarheid. Dat wil iedereen! Maar hoe krijg je dat? En hoe vertaal je toenemende bezoekers naar kwalitatieve leads? Allereerst is het belangrijk dat jouw website goed is. Die plank slaan ondernemers vaak mis. Dat gevaar dreigde ook voor PHB. Daarom hebben onze vormgevers de website volledig omgetoverd tot een dynamische, full-responsive website die alle waardes van PHB in acht neemt: kwaliteit en betrouwbaarheid in een modern jasje.

Website PHB Deventer
Website PHB Deventer

Een stap verder

De oplevering van de website was een perfecte samensmelting van strategie en vormgeving. Dat is de kracht van Wemessage: we denken altijd een stap verder! Het design van de website werd gestuurd op een vitale strategiewijziging. PHB moest een gezicht (of in dit geval gezichten) krijgen! Er werden foto’s van alle werknemers toegevoegd op de over ons-pagina, en dat in een dynamische volgorde om de platte hiërarchie in de organisatie te benadrukken. Daarnaast werden de specialisten die aan het betreffende project hebben gewerkt, vertoond op de case-pagina.

Na het opleveren van de website zijn we ook begonnen met het uitvoeren van maandelijkse werkzaamheden, zodat PHB op duurzame wijze bovenaan de resultatenpagina’s binnen hun niche komt te staan. Zo voorzien wij PHB van maandelijkse content– en paginaoptimalisatie.

Resultaat

Het resultaat van digitaal denken

Met deze duidelijke website gingen ook duidelijke sprongen in bezoekersaantallen en conversies gepaard. Inmiddels zijn beide metrics met 120% gegroeid ten opzichte van de oude website. Bovendien geeft PHB aan dat er met de toevoeging van de specialisten per casus minder ‘algemene’ telefoontjes binnenkomen. Wanneer klanten bellen, weten ze vaak precies wie ze moeten spreken om een klus geklaard te krijgen. Zo houden ze de lijntjes kort en zijn ze meteen een stap dichterbij conversie.

120%

Meer bezoekers

120%

Meer conversies

-50%

'Algemene' telefoontjes

Website PHB Deventer uitgelicht
Onze Messengers

Zij weten alles over deze case.

Serkan Gozmen

Serkan

Managing Director (CEO)

Alpay Akkus

Alpay

All-round Marketeer

Engin Akkus

Engin

UX Designer

Danny Kosmeijer

Danny

Marketingcoördinator