Onze ‘We’-aanpak
Dream big, start small, act NOW.
Wij creëren maatwerk. Alle specialisaties op het gebied van online marketing heeft Wemessage in-house. Heb je een website nodig? Bouwen we. Groeistrategie? Bedenken we. Meer conversies? Regelen we. Jouw dromen zijn groots en onze aanpak is doelgericht, efficiënt en resultaatgevend. Wat jouw project ook is, samen maken we er een online succes van.
Hoe? Niet door te dromen, maar door te doen. Wij banen de weg, en jij staat aan het roer. De hele reis. 👇
Dream big
1 Strategie
Alle succesvolle merken en organisaties starten met een sterke strategie. Wat zijn jouw doelen en ambities? Hoe bereiken we die? Welke kanalen en middelen zetten we in en hoe volgen we onze acties op? Doelen, afspraken en processen leggen we vast in de strategie, zodat we de kwaliteit en het verloop altijd kunnen waarborgen.
2 Concept
Staat jouw krachtige strategie, dan beginnen we met het uitwerken van het concept. Bouwen we een website, -shop of app voor je? Dan komt er een ontwerp. Gaan we een toffe campagne voor je draaien? Dan werken we de plannen voor je uit. En ga je voor het totaalpakket aan online marketing? Dan leggen onze specialisten de eerste ideeën aan je voor. Akkoord? Dan zijn we ready for take-off!
Start small
3 Uitwerking
In het geval van een geheel nieuw platform starten we met de bouw van jouw website, webshop of app. Er worden teksten geschreven, foto’s geschoten, visuals gecreëerd en aan jouw site of shop toegevoegd. Zetten we marketingmiddelen in, dan worden de kanalen ingericht door onze Messengers en creëren we passende content. Uiteraard in jouw stijl en tone-of-voice, die we ons inmiddels helemaal eigen hebben gemaakt.
4 Lancering
Herken jij jezelf en jouw organisatie helemaal in de uitwerking van jouw project? Dan gaan we live! We doen een laatste check, of het nu om jouw nieuwe platform of een campagne gaat, stellen iedereen op de hoogte en gaan de lucht in. 3… 2… 1… GO!
Act now
5 Meten
YES! Je website is gelanceerd, je campagne draait en marketingactiviteiten zijn volop bezig. Nu is het tijd om resultaten te meten. Hoeveel bezoekers gaan over tot aankoop? Reageren mensen goed op de campagne? En welke kanalen presteren beter ten opzichte van andere? Alle data verzamelen we met maar één doel: om jouw online presence te blijven optimaliseren.
6 Optimaliseren
Met vaste regelmaat werken we aan jouw project. Waarom werkt het ene kanaal beter dan het andere? Hoe kunnen we onze doelen niet behalen, maar flink overstijgen? Zijn er nieuwe trends die ook voor jou kansen bieden? Algoritmes en ontwikkelingen veranderen voortdurend, en dus zorgen wij dat jouw project up-to-date blijft. Zo bereiken we de eindbestemming wellicht zelfs eerder dan verwacht en staan we klaar om samen het volgende doel te bepalen!