Laat je fun factor zien

TikTok is booming! Sinds het ontstaan van dit social mediakanaal in 2017 liepen in eerste instantie vooral jongeren ermee weg. Nu zien we dat ook steeds meer volwassenen het populaire platform ontdekken. Mocht je nog niet weten wat TikTok inhoudt: je maakt en deelt korte video’s die je kunt bewerken met de meest uiteenlopende filters en effecten. Van ‘What I eat in a day’-video’s en tips voor de beste workouts tot video’s met de schattigste puppy’s en de beste lifehacks. Je ziet het al; de overkoepelende factor is fun!

En ja, ook als bedrijf kun je TikTok inzetten, voor je branding bijvoorbeeld. Laat zien wat je doet, geef mensen een kijkje achter de schermen en zet daarbij positiviteit centraal. TikTok Advertising biedt je de kans om dat zo gericht mogelijk te doen.

Welke mogelijkheden zijn er?

Bedrijven zijn nog niet altijd even zichtbaar op TikTok. Vaak willen ze wel, maar weten ze niet hoe ze dit aan moeten pakken. Het is immers echt een ander platform dan bijvoorbeeld Facebook en Instagram. Zonde! Er zijn relatief gezien nog niet veel adverteerders actief, waardoor je met een klein budget al een flinke impact kunt maken. En dat is waar wij voor jouw organisatie graag mee aan de slag gaan!

Samen gaan we na welke doelstellingen je hebt en hoe we TikTok Advertising in kunnen zetten om daaraan bij te dragen. Wil je zoveel mogelijk bereik, meer websitebezoekers, videoviews, conversies of juist leadgeneratie? Op basis van je doel bepalen we de inhoud van je advertentie. De resultaten die we zien gebruiken we om de campagne tijdens de looptijd te optimaliseren waar nodig. De inzichten die we opdoen tijdens de eerste campagne zetten we uiteraard weer in om een nóg beter vervolg te maken.

Maak een afspraak

Bereik jouw doelgroep op TikTok!

    Naam *

    E-mailadres *

    Telefoonnummer *

    Vraag of opmerking



    Lisa Cta
    Tiktok Advertising

    De juiste video

    Eén ding kan obviously niet ontbreken bij een TikTok advertentie: een video die gelijk bij je doelgroep in het oog springt. Weet je ze niet te triggeren in de eerste paar seconden? Dan zijn ze weg. En anders dan je misschien verwacht hoeven het geen tot in de puntjes gepolijste video’s te zijn. Hierdoor valt het op dat het om een advertentie gaat en dat kan juist verkeerd uitpakken. Laat die flitsende branding video dus maar op de plank liggen. Onze social mediaspecialisten adviseren je graag over het juiste videomateriaal, zodat je het eenvoudig zelf op kunt nemen. Toch liever niet zelf filmen? Laat het dan aan onze videograaf over!

    Partners

    Flowbox
    Onze Messengers

    Onze TikTok-experts

    Lisa

    Lisa

    Social mediaspecialist

    Hind

    Hind

    Social mediaspecialist

    Aniek

    Aniek

    Contentspecialist

    Ellen Tournier

    Ellen

    Communicatiemanager