Blijf in beeld!

Wil je jouw merk of product een boost geven qua naamsbekendheid? Of wil je in beeld blijven tijdens het gehele beslissingsproces tot aan de conversie? Dan is displaymarketing een effectieve optie. Aan de hand van banners, responsieve display-advertenties, video’s en afbeeldingen zijn we in staat om jouw doelgroep, ongeacht de fase van de customer journey, effectief te bereiken.

Met displaymarketing ben je in staat om gericht te targeten op segmenten met verschillende interesses en demografische gegevens binnen je doelgroep. Zo kun je banners gebruiken om bezoekers die op je site zijn geweest, te stimuleren om terug te komen, maar ook videoadvertenties inzetten om bij nieuwe gebruikers awareness te creëren en deze naar je website te lokken. Met displaymarketing kun je dus veel verschillende kanten op!

Eindeloos veel mogelijkheden

Displaymarketing kunnen we voor verschillende doeleinden inzetten. Het bepalen van jouw strategie is dan ook afhankelijk van de doelen die je wilt behalen. De bekendste manier van display advertising is het gebruik van banners. Met retargeting toon je advertenties op websites van derden aan bezoekers van jouw website. Zo blijf je on top of mind bij bezoekers die eerder op jouw website zijn geweest!

Displaymarketing is ook een goede manier om je merkbekendheid te vergroten. Met jouw advertenties speel je in op de zoektocht van een klant naar jouw product of dienst. Met display-advertenties kun je een behoefte opwekken die de potentiële klant eerst nog niet had. Verder zijn display-advertenties ook in staat om jouw boodschap snel over te brengen naar je doelgroep. De meeste display-advertenties bestaan namelijk uit visuals met een snelle boodschap. Hierdoor hoeft de doelgroep niet aandachtig te lezen, maar wordt de boodschap wel in één oogopslag duidelijk.

Maak een afspraak

Blijf top-of-mind bij jouw doelgroep!

    Naam *

    E-mailadres *

    Telefoonnummer *


    Wemessage Engin
    Wemessage 84810

    Meten is...

    Een ander groot voordeel van displaymarketing is dat het ontzettend goed meetbaar is. Door te focussen op een goede CTR (Click Through Rate) in combinatie met het gedrag op de website, kunnen wij goed monitoren hoe jouw advertenties presteren. Hierdoor kunnen wij gedurende de campagne constant bijsturen en investeren in de advertenties met de hoogste CTR.

    Partners

    Google
    Bannerwise
    Google Ads 2
    Onze Messengers

    Onze displaymarketeers

    Wemessage Danny

    Danny

    Head of Marketing

    Wemessage Robin

    Robin

    SEA Specialist

    Wemessage Engin

    Engin

    UX/UI Designer

    Wemessage Brent

    Brent

    SEA Specialist