Conversies, conversies, conversies
Veel bezoekers op jouw website? Goed bezig! Helaas staan hoge bezoekersaantallen niet garant voor veel conversies (we wish). Gemiddeld gaat slechts 2% van alle websitebezoekers over tot een conversie wanneer ze een website voor het eerst bezoeken. De ultieme vraag: hoe laat je ook die overige 98% converteren?
Waarom zo’n groot deel van alle nieuwe bezoekers niet meteen converteert, is onbekend. Wat we wel weten, is dat zij op z’n minst belangstelling hebben voor jouw bedrijf. Ze bevonden zich tenslotte op jouw website. Nu is dus hét moment om top of mind te blijven. Misschien hebben ze jouw product of dienst namelijk wel morgen, volgende week of volgende maand nodig. Daarin ligt de kracht van remarketing. Deze betaalde marketingdiscipline zorgt voor extra touch points met de bezoeker.
Retarget jouw potentiële conversies
Met behulp van cookies zetten wij retargetingcampagnes op om jouw organisatie, producten en diensten nogmaals bij websitebezoekers onder de aandacht te brengen. Deze campagnes worden op Google en op Google-partnerwebsites weergegeven. Bovendien kunnen we advertenties met verschillende doelen en resultaten plaatsen, afhankelijk van jouw doelstellingen en onze strategie. Zo bereiken we iedere bezoeker dus opnieuw nadat zij jouw website hebben verlaten, wat de kans significant vergroot dat zij alsnog overgaan tot een conversie.
- Warme leads opnieuw bereiken
- Geen potentiële conversies mislopen
- Goedkoop, maar zeer relevant
- Plaatsing over het hele web en in apps mogelijk
Meer conversies? Remarketing is the answer!
Samen online kansen pakken
Bij Wemessage neem je niet zomaar een dienst af. Wij zijn jouw strategische partner met wie je altijd kunt sparren. Zo behalen we elke dag het beste resultaat voor jouw organisatie. Neem contact met ons op om te ontdekken hoe we samen alles uit jouw online presence kunnen halen!