Energielabel Oost
Als bouwkundig adviesbureau richt Energielabel Oost zich op het verduurzamen van vastgoed. Van het afgeven van energielabels tot het uitvoeren van geavanceerde berekeningen voor nieuwbouwprojecten en het analyseren van vastgoedportefeuilles: Energielabel Oost biedt concrete oplossingen voor een duurzamere toekomst. Of het nu gaat om één object of om een complexmatige aanvraag, ze staan garant voor kwaliteit en snelheid.
Met de ambitie om verder te groeien zet Energielabel Oost een belangrijke stap: het samenvoegen van zijn twee bedrijven (3D Vastgoed Inspectie en Energielabel Oost) tot één krachtige merkidentiteit. Dit vroeg om vernieuwde branding en een nieuwe maatwerk website. Samen hebben we een resultaat neergezet waar Energielabel Oost trots op kan zijn!
Opdrachtgever | Energielabel Oost |
Diensten |
B2B-strategie Hosting & support LinkedIn Advertising Logo & huisstijl Rebranding Strategie Webdesign Webdevelopment |
Website | Bekijk de website |
Maatwerk website & nieuwe huisstijl
Bij het samenvoegen van de twee bedrijven was de rebranding cruciaal. Een nieuw logo was de basis voor een volledig vernieuwde huisstijl. Deze huisstijl hebben we niet alleen geïntegreerd op de nieuwe website, maar ook doorgevoerd in andere onderdelen van de bedrijfsvoering, zoals rapportages, facturen en e-mailhandtekeningen. Deze doorgevoerde huisstijl straalt professionaliteit en consistentie uit, en met de rebranding zijn 3D Vastgoed Inspectie en Energielabel Oost tot één nieuw bedrijf gevormd.
De nieuwe maatwerk website is niet alleen esthetisch aantrekkelijk ingericht, maar ook functioneel en toekomstgericht. De website is uitgerust met een slimme funnel die het aanvragen van energielabels en andere diensten zeer eenvoudig maakt. Daarnaast is de focus meer verschoven naar de zakelijke markt, een duidelijke wens van Energielabel Oost om zo nog beter te voldoen aan de behoeften van zijn klanten.
Klaar voor de toekomst
De nieuwe website, in combinatie met een strakke huisstijl, zorgt voor een professionele uitstraling. Met hun vernieuwde identiteit kan Energielabel Oost niet alleen hun huidige klanten beter bedienen, maar ook nieuwe zakelijke kansen benutten. Momenteel wordt er een LinkedIn-campagne opgezet om de zichtbaarheid te vergroten en potentiële klanten gericht te bereiken. Met trots kijken wij naar de solide basis die wij hebben gelegd. Wij zijn ervan overtuigd dat zij met deze vernieuwde uitstraling klaar zijn voor de toekomst!