InTheArena
Veranderingen in organisaties succesvol doorvoeren? Laat dat maar aan het team van InTheArena over. Dit boutique verandermanagementbureau is midden in onze hoofdstad gevestigd. Vanuit daar gaan de consultants het hele land door voor hun opdrachten. Dat loopt uiteen van het implementeren van nieuwe systemen tot het verbeteren van processen en het in de praktijk brengen van strategie. Met hun 5-stappen verandermethode leveren ze altijd een mooi resultaat op.
Online kwam nog niet voldoende uit de verf wie deze verandertalenten zijn en wat ze doen. Daarnaast hebben ze ambities om hun team de komende jaren flink uit te breiden, maar het aantrekken van talent is niet gemakkelijk. Reden om niet met één, maar met 2 nieuwe websites aan de slag te gaan. Naast een nieuwe reguliere website realiseerden we namelijk ook een werken bij-website!
Opdrachtgever | InTheArena |
Diensten |
Design & development Hosting & support SEO Marketing Webdesign Webdevelopment |
Website | Bekijk de website |
Een website met een helder verhaal
Toen we dit websitetraject ingingen merkten we al snel dat ze bij InTheArena heel duidelijk hebben wie ze zijn, wat ze doen, voor wie en waarom. Aan ons de taak om dit te vertalen naar een website waarin dit in één oogopslag duidelijk wordt. Hiervoor kwamen we uit op een nieuwe menustructuur. Die zorgt ervoor dat bezoekers bij een bezoek aan de website binnen no-time zien waar informatie staat die mogelijk interessant voor hen is. Waar voorheen niet makkelijk te vinden was voor welke sectoren InTheArena actief was, is dat nu met één klik duidelijk. Datzelfde geldt voor de soorten veranderingen die ze doorvoeren bij bedrijven. Daarnaast heeft de 5-stappen verandermethode een prominentere plek gekregen. Deze geeft een heel duidelijk beeld van hoe de consultants te werk gaan bij verandertrajecten. Ook een aantal duidelijke verwijzingen naar de nieuwe werken bij- website ontbreken natuurlijk niet!


Een pakkende werken bij-website
Voorheen stonden de vacatures van InTheArena op een aparte pagina op hun website. Een werken bij-website geeft veel meer ruimte om te laten zien wie ze zijn, hoe het is om bij ze te werken en welke vacatures er zijn. Uiteraard allemaal in dezelfde herkenbare huisstijl. Als sollicitant is het fijn om een zo goed mogelijk beeld te kunnen vormen van een bedrijf waar je gaat solliciteren. Op de werken bij-website van InTheArena kan dit op verschillende manieren. Er is bijvoorbeeld veel gebruik gemaakt van video’s. Een aantal teamleden vertellen hoe zij bij InTheArena terecht zijn gekomen en hoe hun takenpakket eruitziet. Daarnaast vind je niet alleen terug uit welke stappen de sollicitatieprocedure bestaat, je kunt ook bekijken hoe je groeipad eruit kan zien als je eenmaal bij InTheArena in dienst bent. En wil je niet gelijk solliciteren omdat je eerst meer wilt weten? Geen probleem, dan kun je eerst langskomen voor een kopje koffie!
Klaar voor het vervolg
Met deze twee nieuwe websites is InTheArena helemaal klaar voor de toekomst. En wat extra leuk is: onze samenwerking blijft nog even voortduren! We mogen ons nu gaan inzetten om de websites die we hebben gemaakt beter vindbaar te maken. Om dit te bereiken gaan we aan de slag met een contentstrategie. Die gaat als basis dienen voor de SEO-content die we gaan schrijven en optimaliseren. Zo kan straks geen enkele organisatie met een veranderbehoefte om InTheArena heen!
![Mockup Groot[48]](https://wemessage.nl/wp-content/uploads/2025/02/Mockup-groot48.png)