Bright Orange
Als je werkzaam bent in de financiële dienstverlening, dan weet je dat alles draait om ‘vertrouwen’. Transparantie en integriteit moet je niet alleen beloven, je moet het ook uitstralen – zowel offline als online. Daar is ook Bright Orange zich bewust van. Zodoende ging het fusie- en overnamekantoor een samenwerking aan met Wemessage, met als resultaat: een transparante, overzichtelijke en slimme nieuwe website.
En oh ja… we realiseerden ook een unieke tool voor bezoekers die willen weten of hun bedrijf al ‘verkoopklaar’ is. Daarover straks meer!
Opdrachtgever | Bright Orange |
Diensten |
B2B-strategie Contentmarketing Landingspagina Search Engine Advertising Webdesign Webdevelopment |
Website | Bekijk de website |
Transparantie
Wie zijn nu die mensen die jou helpen bij grote – soms zelfs emotionele – financiële beslissingen? Je krijgt je antwoord bij binnenkomst. In de banner op de homepage speelt zich namelijk een bedrijfsvideo af, die je direct een beeld geeft van Bright Orange’ team. Dieper in de ziel duiken van de financiële experts? Klik dan op een teamlid om hem of haar persoonlijk te leren kennen.
Op de homepage maak je bovendien voor het eerst kennis met het cirkelachtige / bollende thema. Het logo van Bright Orange bestaat uit enkel stippen en die lijn wordt doorgetrokken over de gehele site.
Overzicht
Van transparantie naar overzichtelijkheid. Voor een ondernemend leek op gebied van fusies en overnames, kunnen de materie en de content die Bright Orange op haar website aanbiedt zeer complex zijn. Wat kan Bright Orange nu precies voor jou betekenen? Wordt dat uit het menu nog niet duidelijk, dan wel namens het ‘betegelde’ overzicht op de homepage.
Alle dienstenpagina’s zijn hetzelfde opgebouwd. Van een introductie tot een visueel weergegeven werkwijze: alles is logisch. Om eventuele vraagtekens bij bezoekers weg te nemen, toont zich op iedere dienstenpagina een FAQ, waarin Bright Orange de meest gestelde vragen alvast beantwoordt.
Kennisbank
Door de (al meer dan 25) jaren heen, heeft Bright Orange ontzettend veel kennis en ervaring opgedaan. En deze kennis willen ze ook graag delen! Ondernemers, studenten of simpelweg geïnteresseerden kunnen gratis van de online kennisbank gebruikmaken. In deze kennisbank deelt Bright Orange artikelen, brancherapporten, video’s en kun je downloads opvragen. Filteren is eenvoudig. Sorteer op item of onderwerp óf gebruik de zoekbalk!
Unieke feature
Timing is alles bij het verkopen van een bedrijf. Om te bepalen of een bedrijf klaar is voor de verkoop, heeft Wemessage een unieke feature gebouwd. Bezoekers kunnen op de website een vragenlijst invullen, bestaande uit vijf onderdelen. Op basis van de gegeven antwoorden (en de ‘waardes’ die daar aan de achterkant aan gehangen zijn), wordt berekend of een bedrijf al dan niet verkoopklaar is. Om de uitslag (inclusief uitgebreid adviesrapport) van deze test te kunnen zien, dient de bezoeker zijn gegevens achter te laten. Vervolgens krijgt hij of zij deze automatisch via de mail toegestuurd. Zo heeft Bright Orange iemand geholpen én een potentiële lead binnengehaald!