Klantvraag

Spelenderwijs

Spelenderwijs is een bedrijf dat zich inzet voor de ontwikkeling van kinderen. Als gezonde kinderopvang besteden ze veel aandacht aan het ontdekkend, leren spelen. Doordat zij hun mouwen opstropen voor de persoonlijke situatie van kinderen van 0 tot en met 12 jaar, hechten zij veel waarde aan het opgroeien van elk kind in een goede omgeving. Spelenderwijs vangt diverse kinderen op, dus elk kind kan terecht bij hun pedagogische medewerkers. Wemessage is benaderd om een nieuwe website voor de kinderopvang te bouwen met als doel om een sterke, moderne en informatieve basis te vormen voor het bedrijf en de overkoepelende organisatie IJsselgraaf. Wij gaan natuurlijk geen uitdaging uit de weg om dit voor Spelenderwijs te realiseren, dus let’s go!

Opdrachtgever Spelenderwijs
Diensten Logo & huisstijl
Strategie
Webdesign
Webdevelopment
Website Bekijk de website
Onze oplossing

We stroopten onze mouwen op!

Wemessage ging maar al te graag aan de slag voor Spelenderwijs. De huidige website bevatte te weinig kracht en informatie om de ouders van de desbetreffende kinderen in een goede marketingfunnel te leiden. Een moderne, sterke en technisch ingerichte site die de ouders van huidige opvangkinderen ondersteunt en nieuwe opvangkinderen aantrekt is echt onmisbaar! Spelenderwijs heeft als doel om meer bezoekers aan te trekken en hen de online ervaring te bieden waar het bedrijf voor staat: ontdekken, leren en spelen. Deze drie woorden vormen de basis van de look & feel van Spelenderwijs.

Eerste oplossing Spelenderwijs
Tweede oplossing Spelenderwijs

Nieuwe website

We hebben onze mouwen opgestroopt om allereerst een nieuwe, moderne website voor Spelenderwijs te genereren. Met deze nieuwe site kan de organisatie de ouders van huidige opvangkinderen informeren over mogelijkheden, activiteiten en prijzen. Daarnaast kunnen de ouders van kinderen die nu nog niet naar de opvang komen een kijkje nemen op een website die een overzichtelijk beeld vormt van het aanbod van Spelenderwijs.

Rebranding

Naast dat we druk bezig zijn geweest met de bouw van de website, heeft Wemessage zich ook beziggehouden met de rebranding van het bedrijf. Voorheen straalde de organisatie weinig karakter uit, dus hebben onze experts hun best gedaan om een moderne, krachtige en eigen look & feel voor Spelenderwijs te creëren. Nu kan de organisatie zichzelf écht zichtbaar maken onder de ouders.

Derde oplossing Spelenderwijs
Resultaat

Wat levert het op?

Wist je dat de eerste resultaten al enorm snel geboekt waren? De gebruikerservaring van websitebezoekers is in een maand tijd gestegen naar een 9,5! Dit is te danken aan het UX-design van de website. Daarnaast heeft de rebranding ervoor gezorgd dat er een stijgende lijn in het klikverkeer is geweest op de website. Wij zijn klaar om nog veel meer resultaten te boeken voor Spelenderwijs!

Locaties Spelenderwijs
Onze Messengers

Zij weten alles over deze case.

Serkan Gozmen

Serkan

Eigenaar Wemessage/ Accountmanager

Christian

Christian

Klantmanager

Danny Kosmeijer

Danny

Marketingcoördinator

Cody Dix

Cody

Vormgever

Alpay Akkus

Alpay

Online marketeer