Klantvraag

Hans Kazàn

Hans is iemand die veel positieve energie uitstraalt. Het was dus van essentieel belang om die positiviteit door te voeren op de website. Wemessage heeft een nieuw webdesign ontworpen en hiervoor het nodige maatwerk verricht. Vervolgens zorgden onze developers ervoor dat de website full-responsive werd gebouwd. Alle diensten zijn nu goed zichtbaar en worden duidelijk uitgelicht. Ook de look en feel van de website is hierop aangepast. De foto’s van Hans zijn toegankelijk en we hebben van warme en professionele kleuren gebruik gemaakt. De kleur blauw staat voor vertrouwen en wijsheid, roze voor creativiteit en magie. Dit past natuurlijk perfect bij Hans.

Opdrachtgever Hans Kazàn
Diensten Contentmarketing
Copywriting
Webdesign
Webdevelopment
Website Bekijk de website
Hans Kazàn website Hans Kazàn website Hans Kazàn website Hans Kazàn website
Onze oplossing

Conversie-optimalisatie

Hans Kazàn is een begrip in de entertainmentindustrie. Zijn passie ligt al jaren bij het entertainen, maar zijn interesses reiken verder. Op de oude website waren deze interesses niet te vinden. Daarom wenste Hans een website waarop al zijn diensten duidelijk vindbaar zouden zijn. In de header is nu duidelijk te zien wat Hans allemaal aanbiedt. Per subcategorie is er informatie over de specifieke dienst te vinden, zijn er referenties van eerdere opdrachtgevers uitgelicht en kunnen bezoekers snel en eenvoudig overgaan tot conversies middels duidelijke en krachtige CTA’s. Ook hebben we blogs met meer informatie over Hans zelf toegevoegd. Hier kunnen websitebezoekers meer lezen over Hans als persoon. Want Hans Kazàn is véél meer dan alleen een illusionist.

 

Hans Kazàn website
Hans Kazàn website
Een magisch verhaal

Copywriting

Wil je alvast een aantal wijsheid en levenstips uit de hoed van Hans Kazàn toveren? Check LinkedIn! Door de jaren heen heeft Hans veel meegemaakt. Grote successen, maar ook tegenslagen hebben ervoor gezorgd dat hij nieuwe wijsheden heeft opgedaan. Naast zijn lezingen over het leven timmert Hans op LinkedIn flink aan de weg. Onze specialisten helpen Hans om zijn verhalen middels creatieve storytelling te verpakken. Daarmee blijft hij on top of mind bij zijn doelgroep en bouwt hij ook nog eens aan de naamsbekendheid van zijn eigen merk. Hans’ verhalen worden inmiddels ook verspreid middels e-mailmarketing. Iedere maand verschijnt er een magische nieuwsbrief in de inbox van menig entertainmentliefhebber!

Resultaat

Autoriteit in zijn vakgebied

Inmiddels mogen wij én Hans trots zijn op zijn online rendement. Niet alleen haalt hij nu een stuk meer opdrachten via zijn website binnen, ook zijn aanwezigheid op LinkedIn werpt vruchten af. Waar we in 2019 begonnen het delen van mooi en authentieke verhalen die prima gelezen werden, is Hans nu een echte autoriteit in zijn vakgebied geworden. Ieder bericht dat hij plaatst, is een doorslaand succes. Via LinkedIn gaat hij ook de nodige samenwerkingen met opdrachtgevers aan. Dat is een resultaat waar wij alleen maar voor kunnen applaudisseren!

200+

Volgers p/m

120%

Meer conversies

50k+

Views p/m

Hans Kazàn website
Ook een website en/of LinkedIn-strategie?

Neem contact op

    Naam *

    E-mailadres *

    Vraag of opmerking

    Onze Messengers

    Zij weten alles over deze case.

    Wemessage Jelmar

    Jelmar

    Front-end Developer

    Wemessage Ellen

    Ellen

    Head of Branding

    Wemessage Serkan

    Serkan

    Managing Director

    Wemessage Alpay 2

    Alpay

    Website Specialist