Klantvraag

Wie is JHAB?

Samengesteld uit de namen van oprichters Jos, Harry en Addie Becker en onderdeel van familiebedrijf Becker Interieurgroep, is JHAB Interieur Styling sinds 1994 een kernbegrip in de Overijsselse interieurkringen. Bij JHAB gaat het om de totaalbeleving van het interieur en de toegevoegde waarde van hun deskundige advies.

Deze totaalbeleving wilden ze online doorzetten om ook daar toegevoegde waarde te kunnen bieden aan klanten. Daarom was de opdracht die ze bij Wemessage neerlegden kraakhelder: een nieuwe responsieve website die past bij de eigenzinnige uitstraling van het bedrijf.

Opdrachtgever JHAB
Diensten Conceptontwikkeling
Contentmarketing
E-mailmarketing
Groeistrategie
Landingspagina
Linkbuilding
On-page SEO
Technische SEO
Webdesign
Webdevelopment
Zoekwoordenonderzoek
Website Bekijk de website
JHAB website JHAB website JHAB website JHAB website
Onze oplossing

Van opdracht tot partnerschap

De samenwerking met JHAB begon met het opleveren van een geheel nieuwe website. Er is gekozen voor een WordPress-website op maat met een zogenoemde split-screen layout. Hierdoor is de pagina horizontaal opgedeeld in twee delen, beide kanten bestaan uit een foto-slider met content. Deze sliders kunnen los van elkaar automatisch rouleren in tegenovergestelde richting. De website is ook geheel dynamisch en responsive gemaakt voor zowel desktop, mobiel en tablet. Daarnaast moest de website stijlvol en clean ogen met eigenzinnigheid in de vormgeving.

Naast de website werd al gauw duidelijk dat er meer in het partnerschap zat dan alleen het opleveren van de nieuwe online omgeving. Tegenwoordig verrichten we ook maandelijkse SEO-werkzaamheden, gecombineerd met een linkbuildingstrategie, waardoor de landingspagina’s van JHAB hoog op de resultatenpagina’s komen in een competitieve branche. De SEO-werkzaamheden bestaan voornamelijk uit het schrijven van lokale landingspagina’s en het optimaliseren van content op zowel technisch als on-page niveau.

JHAB website
JHABADABBADOO actie

JHABbadab­badoo

Tot slot zijn daar de verschillende campagnedagen die we voor JHAB mogen draaien. Het begon bij de JHABbadabbadoo-dagen, een 5-daags event waarbij een deel van het assortiment met een korting van 50% uitverkocht zou worden. Vervolgens draaiden we met de paas- en kerstdagen verschillende kortingscampagnes met ongeveer hetzelfde concept. Om deze sales goed onder de aandacht te brengen, maakt JHAB gebruik van ons social media- en e-mailmarketingteam. De social mediaspecialisten zetten tijdens de feestdagen een hele sterke social campagne op en onze e-mailmarketingspecialist voorziet de klanten van JHAB van mailings om zo interesse en sales te genereren. Daarnaast worden er flyers uitgedeeld onder de klanten en wordt de winkel in Enschede mooi aangekleed met kerstballen (of paaseieren) vol kortingen!

Resultaat

Op naar meer!

De resultaten van de werkzaamheden spreken boekdelen. In een zeer competitieve branche heeft JHAB mooie stappen weten te maken met betrekking tot vindbaarheid en conversie. In vergelijking met het eerste jaar van onze samenwerking is JHAB dit jaar met maar liefst 264% gestegen in de hoeveelheid conversies. Deze indrukwekkende stijging heeft te maken met twee essentiële factoren. Allereerst is de hoeveelheid traffic enorm gestegen: er zijn maar liefst 79% meer bezoekers tussen de twee bovengenoemde periodes. Bovendien zijn er duidelijke stappen gemaakt in de UX van de website en de doelgerichtheid van de marketing, want het conversieratio zelf is met 99% toegenomen. De verwachting is dat deze stijging in de komende jaren alleen maar verder toe zal nemen, vooral vanwege SEO- en linkbuildingactiviteiten.

79%

Meer bezoekers

264%

Meer conversies

99%

Hogere conversieratio

JHAB website uitgelicht
Onze Messengers

Zij weten alles over deze case.

Engin Akkus

Engin

Vormgever

Murat Gumrukcuoglu

Murat

Eigenaar Wemessage/ Accountmanager

Roy 0394 Kopiëren

Jelmar

Front-end developer

Ellen Tournier

Ellen

Communicatiemanager