Klantvraag

TwaKa Food Software

Als sinds 2004 houdt TwaKa Food Software zich bezig met het ontwikkelen van software voor de vee- en foodbranche. Met deze software ondersteunen ze alle processen die zich ‘van boer tot bord’ afspelen. Klanten zijn dus volledig ontzorgd bij het aansturen van hun logistieke processen. Vanaf 1 december 2021 is TwaKa onderdeel geworden van DGS Processing Solutions, een mooie en veelzijidige organisatie die ook tot het klantportfolio van Wemessage behoort. Waar TwaKa zich richt op software, staat bij DGS het ontwikkelen van innovatieve oplossingen voor vleesverwerking en producthandling centraal.

Voor de overname had TwaKa wel een website, maar deze was erg gedateerd en voldeed daardoor niet meer aan de eisen van deze tijd. Reden voor hen om ons in te schakelen voor een splinternieuwe huisstijl en website, zodat ze de service naar een nog hoger niveau kunnen brengen. Dit pakten wij uiteraard met beide handen aan!

Opdrachtgever TwaKa Food Software
Diensten Conceptontwikkeling
Logo & huisstijl
Rebranding
Webdesign
Webdevelopment
Website Bekijk de website
Web Screen Kopiëren Web Screen Web Screen2 Web Screen3 Web Screen4
Onze oplossing

Een nieuwe huisstijl

We gingen van start met het ontwikkelen van een nieuw logo en een nieuwe huisstijl. Hierin moest duidelijk naar voren komen dat TwaKa onderdeel uitmaakt van DGS. Onze designer heeft daarom gebruik gemaakt van dezelfde stijl en kleurstelling. Ook de pay-off ligt in dezelfde lijn als die van DGS. Voor hen luidt deze: “Passion for efficiency” en voor TwaKa is dit “Passion for food software”. Zo stralen de bedrijven eenheid uit naar buiten toe.

Side Mockups Kopiëren
Side Mockups

Webdesign

De stijl van DGS is doorgetrokken in het gehele webdesign. Websitebezoekers kunnen eenvoudig door de website navigeren door een keuze te maken voor de branche waarin ze actief zijn, waarna ze een overzicht krijgen van de beschikbare software en de belangrijkste kenmerken daarvan. Daarnaast wordt het de bezoekers zo eenvoudig mogelijk gemaakt om contact op te nemen voor meer informatie. Zowel boven als onderaan de softwarepagina’s kunnen ze een contactformulier invullen. Ook zijn over de hele website duidelijk herkenbare CTA’s opgenomen.

Resultaat

Een vliegende start

De nieuwe website van TwaKa is een wereld van verschil met de oude website. Na de eerste weken zien we al mooie resultaten. De website heeft zo’n 3.000 bezoekers gehad en er hebben meer dan 40 conversies plaatsgevonden. Dat ziet er veelbelovend uit voor de toekomst!

Web Desktop Mobiel Kopiëren 2
Onze Messengers

Zij weten alles over deze case.

Engin Akkus

Engin

UX Designer

Roy 0394 Kopiëren

Jelmar

Front-end Developer

Marleen Klein Koerkamp

Marleen

Contentspecialist

Murat Gumrukcuoglu

Murat

Growth & Revenue Director (CEO)